ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ

Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

O Θανάσης Αραμπατζής στην Α.Ε.Δ

ΝΕΟ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΟ ΑΠΟΚΤΗΜΑ
Ο
ΘΑΝΑΣΗΣ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ





Ο ταλαντούχος Θανάσης Αραμπατζής ο οποίος είναι 19 ετών και πέρυσι αγωνίστηκε στην Δ΄ Εθνική της Γερμανίας και ειδικότερα στην S.C Eltersdorf έχοντας 23 συμμετοχές και 14 γκολ, είναι το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Α.Ε.Δ και δήλωσε αποκλειστικά στο http://athlitikienwsidiminiou.blogspot.gr/ , :
" Eίμαι πολύ ενθουσιασμένος για την επιστροφή μου στην ομάδα μετά από 2 χρόνια απουσίας μου και αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι πως θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να βοηθήσω την ομάδα να κατακτήσει τους στόχους της."
Στην ερώτηση για το ποιος είναι ο προσωπικός του στόχος απάντησε:
"Προσωπικός μου στόχος είναι να διακριθώ όσο το δυνατών περισσότερο μέσα από την βοήθεια των συμπαικτών μου και στο τέλος να μπορέσουμε όλοι μαζί να πανηγυρίσουμε την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Όσον αφορά στην προσπάθεια την διοίκησης της ομάδας έχω να τονίσω πως είμαι πολύ ευχαριστημένος από και ελπίζω να συνεχίσει με το ίδιο αμείωτο ενδιαφέρον αλλά και ζήλο καθ' όλη την περίοδο το πολύ καλό της έργο.
Το κλίμα που συνάντησα στην ομάδα ήταν κάτι παραπάνω από ζεστό και αυτό μόνον καλό μπορεί να κάνει μιας και το καλό κλίμα αντικατοπτρίζεται στον αγωνιστικό χώρο."

Ο Θανάσης Αραμπατζής ο οποίος ξεκίνησε από τις ακαδημίες του Διμηνίου και πανηγύρισε την άνοδό μας το 2008-2009 στην Δ΄ Εθνική, αγωνίστηκε στον Ολυμπιακό Πειραιώς (Κ20) και στον Ολυμπιακό Βόλου (Κ20).



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου